23 Haziran 2026, Salı Web TV Foto Galeri Sosyal Medya Mobil Uygulamalar Arşiv
 
 

Başarılı atlete altın



Denizli'nin Acıpayam İlçesi’nde yetişip, 2005 yılında milli takıma çağrılan ve 2006'dan bu yana Türkiye'deki şampiyonalarda ilk 3'ten hiç düşmeyen milli atlet Ümmü Kiraz, Vali Abdülkadir Demir'i makamında ziyaret etti. Vali Demir, başarılı sporcuyu çeyrek altınla ödüllendirdi.

Valilikteki ziyarette Gençlik Hizmetleri İl Müdürü Ahmet İbanoğlu ile Ümmü Kiraz hazır bulundu. Kasımpaşa Spor Kulübü'nün sporcusu olan milli maratoncu Ümmü Kiraz, haftada ortalama 200 kilometre koştuğunu, sabah saatleri ve akşam üstü olmak üzere günde iki antrenman yaptığını belirtti. Kiraz, “Denizlili olmaktan dolayı çok mutluyum. Yarışlarda önce Denizli’yi daha sonra ülkemi temsil ediyorum. Dün milli takımlardan müjdeli bir haber aldım. 2014'te yapılacak olan şampiyonada milli takıma çağrıldım. İyi hazırlanıp en iyi dereceyi almak istiyorum” dedi.

Vali Abdülkadir Demir ise Türkiye’de gençlerin her alanda sporla tanıştırıldığını ve bu konuda bakanlığın küçük yaşlarda spor yaptırılması için projeler hazırladığını kaydetti. Vali Demir, “Ümmü bu sporculara örnek gösterilebilecek bir sporcu. Atletizm branşında ilimizi ve ülkemizi başarıyla temsil etti. Yoğun çalışma ortamı nedeni ile kendisi kısıtlı bir zaman bularak Denizli’ye geldi. Ziyaretinden dolayı çok mutlu olduk. Kendisine bundan sonraki yarışlarda başarılar diliyoruz” diye konuştu.

Daha sonra Vali Demir başarılı sporcu Ümmü Kiraz'a çeyrek altın hediye etti.

20 Ağustos 2013
Etiket; milli, atlet, vali, denizli, altın Yazdır   |   Paylaş

İlgili haberler


Trabzon gözünü İzmir'e dikti
Altınordu ülkenin tanıtım elçisi
Bakana Altınordu forması
Enes Kubat Altınordu'da
İlk finalist Menemen
Ali Mert'e Fenerbahçe jesti
Dostça başladı, dostça bitti
Cocu'ya sürpriz
 
Bu yazı için yapılan yorumlar ( 0 ) + Yorum Yaz

Yorum bulunamadı !..

 
facebook.com/HaberEgeli
 
Diğer Haberler
İZMİRLİ İŞ KADINLARI ATAKTA
KAHRAMAN ARILAR
MUĞLALI ÖĞRETMENLER MENTEŞE GEZİSİNDE
MSKÜ'DE AKADEMİK AÇILIŞ COŞKUSU
YEŞİLAY MUĞLA YÖNETİMİ BASINLA BULUŞTU
DALAMAN'DA BAĞIMLILIK EĞİTİMİ
MULTİDİSİPLİNER TOKSİKOLOJİ KONGRESİ
YAZARLAR BİRLİĞİ BAŞKANLARI İÇİN YASİN-İ ŞERİF
ÖZGÜR BASIN DEMOKRASİNİN TEMİNATI
BOZÜYÜK'DE 502. YIL KUTLAMASI
MUĞLA YEŞİLAY ŞUBESİNE YENİ HİZMET BİNASI
YAZAR ÖZEKE KABRİ BAŞINDA ANILDI
DEMOKRAT GAZETECİLER DERNEĞİNDE TÜZÜK DEĞİŞİKLİĞİ
19 MAYIS' DA YEŞİLAY COŞKUSU
SAĞLIĞIN KEYFİNİ BİRLİKTE SÜRÜYORUZ
TSYD İZMİR'DE NÖBET DEĞİŞİMİ
KAMU PERSONELİNE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE EĞİTİMİ
MUĞLA'DA SOSYAL İKİLEM BELGESELİ
MOBBİNG İLE MÜCADELE HAFTASI
MOBBİNG İLE MÜCADELE HAFTASI
 
+ Çok okunan haberler

WEB TV Tüm videolar
Deplasmanda plasebo
 
Şeyhim kainata alışamadım
 
 
FOTO GALERİ Tüm galeriler
 
 
 
? Anket
 
   
Spor Kent Haberleri Politika Ekonomi Yazarlar Sağlık Eğitim Asayiş Kültür Sanat Yaşam Dünya Magazin
facebook.com/haberegeli twitter.com/haberegeli Google+   Anasayfam Yap
Sık Kullanılanlara Ekle
Künye
Sitene Ekle
İletişim

© Copyrigth 2013 haberegeli.com tüm hakları saklıdır
  Sitemiz abonesidir